Jumat, 04 Oktober 2013

Biografi Ibu


Ini Biografi Ibuku :*
   Ibu adalah orang yang  melahirkan kita ke dunia. Ibu mengasuh dan mendidik ku sejak kecil dengan penuh kasih sayang. Dan ibu yang membesarkan ku sampai sekarang ini. Kasih ibu tiada batasannya dan tidak  dapat dicari gantinya .
     Ibu ku bernama  Herlina Sari. Beliau berumur 36 tahun. Ibu saya seorang yang sederhana, selalu berkerudung kemanapun beliau pergi. Bagi ku, ibu adalah wanita nomor satu di dunia, dan selalu memberi kasih sayang kepada anak-anaknya . Ibu bekerja sebagai Karyawan di PT. Quty Karunia. Beliau sudah bekerja selama 6 tahun. Untuk menafkahi ku dan adikku. Sejak berpisah dengan ayah tepat 7 tahun lalu, ibu sudah menjadi kepala rumah tangga di keluarga kami
    Sebagai seorang ibu yang bekerja keras, kehidupan seharian ibu sangat sibuk. Pagi hari beliau sudah  pergi kerja , ibu bekerja sampai larut malam. Beliau bekerja untuk menyesekolahkan saya dan adik saya . Saya sayang akan  ibu dan berasa sangat gembira apabila melihat ibu tersenyum. Saya berjanji akan belajar bersungguh-sunggah dan akan sentiasa membuatkan ibu gembira. Saya doakan semoga ibu berbahagia selalu. 



1 komentar: